mars 05, 2010

Cumbre UE-Marruecos - Sommet 'Union européenne - Maroc - European Union - Morocco Summit

GRANADA - Conferencia Internacional de Apoyo al Pueblo Saharaui. 6 y 7 de Marzo de 2010
SIN LIBERTAD NI DERECHOS HUMANOS ¡¡NO AL ESTATUTO CON MARRUECOS!!
Conferencia Internacional de Apoyo al Pueblo Saharaui de Granada. Poemario por un Sahara Libre, 25.02.10
El Sáhara Occidental, en la agenda de la I Cumbre entre la UE y Marruecos, Sahara Today, 04.03.10
International conference for solidarity with Saharawi people next Sunday in Granada, SPS,  04.03.10
EU leaders prepare for Morocco meeting, European Voice, 04.03.10

Conférence internationale de solidarité avec le peuple sahraoui dimanche prochain à Grenade (Espagne), SPS, 04.03.10
Union européenne - Maroc: le sommet de toutes les contestations , Liberté, 02.03.10
Premier sommet UE-Maroc : La question des droits humains au Sahara occidental doit être abordée , Amnesty International  - 04/03/2010
update
Amnesty International EU Office Press Release : The first EU-Morocco summit: Don’t forget human rights in Western Sahara
Amnistía Internacional pide que la cumbre Marruecos-UE aborde derechos humanos y situación Sáhara, 04.03.10

update
 Lage in Westsahara auf dem EU-Marokko-Gipfel ansprechen, Pressemitteilung der SPD Bundestagsfraktion, 05.03.2010
Westsahara-Konflikt muss Thema auf EU-Marokko-Gipfel sein, PRESSEMITTEILUNG der Bundestagsfraktion Bündnis 90/Die Grünen, 05.03.10


Share/Bookmark